Przesuwanie obiektów w osi Z

Pytanie:

Dlaczego nie mogę swobodnie przesuwać obiektów w osi Z przy włączonym trybie ORTOGONALNYM?

 

Odpowiedź:

Wszystko działa jak należy. Poniżej zamieszczam kroki jakie należy wykonać w tej sytuacji.

1. Przełączyć na widok boczny wtedy układ globalny LUW przestawi się na lokalny XY (y zastąpi z).

2. Włączyć F8 - tryb ortogonalny lub wybrać funkcję z paska statusu.

LUB Użyć 3D orbit, która spowoduje, że układ lokalny nie zostanie zmieniony i będzie możliwość przemieszczania/kopiowania w płaszczyźnie prostopadłej do podstawy globalnej LUW XY.

 

Otrzymuj powiadomienia, gdy dodawane są nowe artykuły do bazy wiedzy.

Powered by PHPKB (Knowledge Base Software)

Copyright © 2000-2021 Usługi Informatyczne SZANSA Sp. z o.o. All rights reserved. Polityka prywatności | Regulamin serwisu